SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM ZESPOŁEM

Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku: 8:00 - 16:00

  • Twoje dane administruje Decathlon sp. z o.o. Więcej o ochronie danych
    Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w zw. z tym, że skontaktowałeś się z nami jest Decathlon sp. z o.o.. Każdej osobie przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.

Sportowe nagrody do konkursów i programów lojalnościowych z Decathlon

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. Zadowolenie uczestników akcji marketingowych przekłada się na wymierne efekty biznesowe, dlatego wybór atrakcyjnej, uniwersalnej nagrody stanowi zachętę do udziału i jest kluczowy. Czy akcesoria sportowe i karty podarunkowe rozwiązują tę kwestię, zwłaszcza w obecnych okolicznościach?

Promocja sportu

Wygrywaj sportem!

Od kilku lat panuje moda na dbałość o zdrowie i aktywność fizyczną. dostęp do rozmaitych aktywności sportowych dla osób na różnych poziomach zaawansowania stał się powszechny. Z tego powodu karnety do obiektów sportowych, sprzęt sportowy lub karty podarunkowe do jego zakupu to uniwersalny benefit, po który sięgają pracodawcy, żeby doceniać swoich pracowników i nagradzać partnerów biznesowych. Nie bez powodu pojawiają one się często na listach nagród w rozmaitych akcjach marketingowych. Świadomość społeczeństwa na temat roli sportu rośnie, a liczne badania potwierdzają, że: regularna aktywność wywiera nieoceniony wpływ na zdrowie psychofizyczne, obniża poziom hormonów stresu i stymulują produkcję endorfin, ruch ma znaczenie dla prawidłowej aktywności mózgu i pobudza kreatywność, osoby dbające o formę są bardziej wydajne i efektywne, są odporniejsze na choroby. Wiedzą o tym także konsumenci. Coraz częściej wpisują aktywność w swój styl życia i chętnie widzą takie samo podejście u marek, z którymi łatwiej się dzięki temu utożsamiają.

Nagrody sportowe do konkursów konsumenckich

Co to oznacza dla organizatorów akcji marketingowych? Zamieszczenie akcesoriów sportowych w puli nagród w programach lojalnościowych i konkursach przede wszystkim: zwiększa szanse na zainteresowanie pośród szerokiej grupy aktywnych fizycznie konsumentów, pozwala manifestować troskę o zdrowie, rutynę i zainteresowania uczestników akcji, a zarazem prezentować wartości istotne dla marki, aktualnie umożliwia dotarcie z akcjami do grona odbiorców, którzy podczas pandemii zostali pozbawieni dostępu do siłowni, dzięki czemu wzrosło ich zapotrzebowanie na akcesoria do sportu uprawianego w domu. W obliczu aktualnych wyzwań związanych z kwarantanną warto bardziej niż kiedykolwiek zachęcać do aktywności fizycznej, która przeniosła się do domowych czterech kątów. Statystyki pokazują, że zapotrzebowanie na akcesoria sportowe rośnie – sklepy ze sprzętem sportowym sprzedają ponad 300% więcej zestawów do ćwiczeń siłowych, o 170% wzrosła sprzedaż sprzętu fitness, a o 150% akcesoriów do uprawiania jogi (zestawienie Stackline z 31 marca 2020 roku).

Nagrody do akcji marketingowych

To nisza, w którą powinny celować działy marketingu, jeśli chcą zapewnić satysfakcjonującą gratyfikację uczestnikom programów lojalnościowych i konkursów oraz wygrać w obliczu nowych warunków, w jakich społeczeństwo podejmuje aktywność fizyczną. Decathlon, jedna z najczęściej wybieranych przez konsumentów sieci sportowych, wychodzi naprzeciw wyzwaniom rzeczywistości proponuje dwie formy benefitów do akcji marketingowych. Jedną z nich jest przedpłacona karta podarunkowa w formie elektronicznej, którą można doładować kwotą od 20 do 1000 zł i wygodnie zamówić przez internet. Takie elektroniczne zamówienie jest realizowane w trakcie 24 godzin i dostarczane do beneficjenta bezpieczną, bezkontaktową drogą mailową. Aby zamówić Kartę Podarunkową dla Biznesu, wystarczy wejść na stronę kartapodarunkowadlabiznesu.decathlon.pl i wykonać kilka prostych kroków.

POWRÓT DO
GÓRY STRONY